søndag 26. august 2012

Så fantastisk å bli verdsatt

Lenge siden sist nå. Skolen er i gang igjen, og har vært det ei stund. Bloggen har virkelig blitt nedprioritert i sommer, siden jeg har jobba så mye og har hatt lite tid til så mye annet. Denne helga har vi hatt Superweekend i menigheten der jeg går. På  fredagen hadde vi rockekonsert, hvor jeg var konferansier. På lørdag og søndag var jeg hyrt inn som fotograf på ulike aktiviteter og på gudstjeneste. Etter gudstjenesten var det kirkekaffe. Og når jeg skulle hjem haika jeg med presten, siden jeg bor bare rett opp forbi prestegården nesten. Vi snakka om prestejobben, hvorfor jeg ønsker å bli prest. Ikke for å skryte, men jeg tror faktisk at han er litt stolt av meg ;-) Han verdsetter meg, og Gud, så fantastisk det er å bli verdsatt for den man er!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei! Det er veldig hyggelig om dere legger igjen et lite spor etter dere. Da blir jeg kjempeglad.

Kommentarer som ikke er fullt så hyggelige vil bli slettet og ikke gitt mer oppmerksomhet. Jeg ønsker heller ikke at dere bruker kommentarfeltet til å reklamere for egen blogg(Disse vil også bli slettet)

Legg igjen en kommentar, og jeg kommer innom dere på besøk :-)