torsdag 5. juli 2012

Ting jeg skal gjøre før jeg dør

- Gå pilegrimsleden fra Oslo til Nidaros.
- Bli prest (Hahaha... vet ikke om den passer inn her.)
- Gi ut ei bok
- Kjøper(eller bare kjøre) en Ford Mustang
- Reise til Australia
- Reise til USA
- Reise til Israel
- Reise til India
- Smake sushi
- Dra på padletur i kajakk
- Besøke Paris
- Besøke Vatikanet i Roma
- Hjelpe rusmisbrukere
- Reise til Sør-Afrika
- Dra på foto-safari
- Besøke alle kontinentene
- Lære meg å ta gode bilder, uten å bruke auto-funksjon, på speilreflekskamera
- Faktisk gjøre noen av disse tingene

Jeg sitter å tenker ut ting jeg vil gjøre før jeg dør, men så finner jeg ut at jeg faktisk har gjort det allerede i løpet av mitt korte liv. Tenkte å skrive: Møte en biskop. Det har jeg allerede gjort. Også hadde jeg tenkt å nevne mange andre religiøse ting å gjøre, men så har jeg jo allerede gjort de.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei! Det er veldig hyggelig om dere legger igjen et lite spor etter dere. Da blir jeg kjempeglad.

Kommentarer som ikke er fullt så hyggelige vil bli slettet og ikke gitt mer oppmerksomhet. Jeg ønsker heller ikke at dere bruker kommentarfeltet til å reklamere for egen blogg(Disse vil også bli slettet)

Legg igjen en kommentar, og jeg kommer innom dere på besøk :-)