søndag 1. juli 2012

JEG ØNSKER MEG EN KAJAKK!

Den dagen ferien egentlig startet for min del var det knallvær og vi samlet en gjeng på stranda for grillings og for å feire starten på sommerferien 2012. Derifra har det stort sett gått nedover angående været. Grått og trist, men sola glimter innom den også. Jeg har jobba. Og lekt med tanken av eie en egen kajakk. Ja, en kajakk faktisk. Jeg er nå kommet fram til at JEG ØNSKER MEG EN KAJAKK!

I sommer skal jeg jobbe og jeg har få fridager i strekk i juli, som vi nå er gått inn i. Jeg har derfor så smått begynt å planlegge sommerferien 2013, i hvert fall funnet ut litt av hva jeg vil og ønsker å gjøre da. I sommer skal jeg feire bursdagen min, på jobb. I år blir jeg bare 17 år, ikke noe fancy. Neste år derimot, blir jeg 18! Jeg vil også prøve å få gjort mest mulig ut av de fridagene jeg har i sommer, men det er heller mislykket så langt.

Sommeren 2013 har jeg lyst til å reise på Skjærgårds Music&Mission. I år jobber jeg dessverre, men vi får se om det ikke kan bli en tur bort neste år. Jeg hadde også lyst til å bort på TakeOff-festivalen på Lista i år, men den gang ei. Jeg jobber da også. Skal vel egentlig ikke klage, jeg får jo lønn. Neste år, dere, skal bli en fantastisk sommerferie om alt går i boks som jeg har lyst til.

Nå skal jeg se på Glee. En ting jeg skal gjøre på fridager med dårlig vær denne sommeren. Uansett hva jeg finner på å ta meg til, så blir det ikke noen dårlig ferie i år, som det kanskje kunne virke som etter all klaginga mi ;-) Jeg skal også se på kajakker på nettet og overbevise familien om at jeg virkelig ønsker meg en kajakk. Trenger ikke noe dyrt og fancy. Bare noe nybegynner-greier skulle vel være nok.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei! Det er veldig hyggelig om dere legger igjen et lite spor etter dere. Da blir jeg kjempeglad.

Kommentarer som ikke er fullt så hyggelige vil bli slettet og ikke gitt mer oppmerksomhet. Jeg ønsker heller ikke at dere bruker kommentarfeltet til å reklamere for egen blogg(Disse vil også bli slettet)

Legg igjen en kommentar, og jeg kommer innom dere på besøk :-)