onsdag 27. juni 2012

Jeg har hekla poncho!

Ja, på søndag var jeg endelig ferdig med ponchoen jeg hekla. Da hadde jeg holdt på i ca. ei uke. Den ble litt for stor til meg, men det fiksa jeg med ei hekla snor rundt livet.
Hva synes dere? Jeg fant oppskriften i et ukeblad hos mor, men den er også å finne online på Garnstudios nettsider.
Jeg hekla i et annet garn, og gjorde den bittelittegranne lengre. Så er litt skyld i det selv at den er noe for stor. Selvgjort er velgjort, sant? Hva synes dere?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei! Det er veldig hyggelig om dere legger igjen et lite spor etter dere. Da blir jeg kjempeglad.

Kommentarer som ikke er fullt så hyggelige vil bli slettet og ikke gitt mer oppmerksomhet. Jeg ønsker heller ikke at dere bruker kommentarfeltet til å reklamere for egen blogg(Disse vil også bli slettet)

Legg igjen en kommentar, og jeg kommer innom dere på besøk :-)