mandag 25. juni 2012

Sommerferie

Jeg har hatt skoleferie de siste dagene. Sommerferien begynte med en fridag, hvor jeg på ettermiddag var sammen med venner og grilla på stranda. Været var nydelig og det var deilig og varmt. Så kom helga, sankthansaften, og regnet hølja ned. Nå hadde det vært stille her i nesten to uker, så jeg følte meg rett og slett nødt til å oppdatere dere. Jeg skal bare informere om at jeg skal jobbe en del i sommer og det blir nok minimalt med oppdateringer på bloggen. Derfor har jeg tenkt å gjøre klar noen innlegg som kan publiseres innimellom (om jeg orker det da...) Hva sier dere til bokanmeldelser? matoppskrifter? andakter? religion? Bloggintervjuer? Jeg er veldig nysgjerrig på hva dere ønsker å lese her i sommer!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei! Det er veldig hyggelig om dere legger igjen et lite spor etter dere. Da blir jeg kjempeglad.

Kommentarer som ikke er fullt så hyggelige vil bli slettet og ikke gitt mer oppmerksomhet. Jeg ønsker heller ikke at dere bruker kommentarfeltet til å reklamere for egen blogg(Disse vil også bli slettet)

Legg igjen en kommentar, og jeg kommer innom dere på besøk :-)