tirsdag 26. juni 2012

Hva vil du bli når du blir stor?

I år blir jeg sytten år. Ikke noe spesielt, men jeg kan da begynne å telle ned dagene til jeg blir atten, kan ta lappen og drikke. Selv om jeg skal gjøre lite av den siste. Nå begynner det snart å bli press på hva en skal finne på å gjøre med livet. Jeg har enda to år igjen før jeg kan vinke farvel til videregående.

Helt fra jeg var liten har jeg hatt mange forskjellige ønsker om hva jeg vil bli når jeg bli stor. Som alle andre har jeg sikkert hatt en periode der jeg skulle bli som Britney Spears, popstjerne, men det ser jeg i så fall ut til å ha fortrengt. Jeg hadde også en periode hvor jeg skulle bli sykepleier. Så ble det etterhvert maler, før det i fjerde klasse ble matte-professor. Jeg skylder på at jeg just hadde lært gange og følte meg som verdens beste i nettopp matte. Men det stopper ikke der, nei. Jeg skulle så bli forfatter. Det har jeg jo forøvrig en drøm om enda, kan jo greit kombineres med et annet yrke det. Så gikk det videre til lærer, men det tror jeg varte vel et år, før jeg i åttende klasse bestemte meg for at jeg vil bli PREST! Det vil jeg fremdeles bli.

Hva ville dere bli når dere var yngre? og hva vil dere bli nå? Skulle du allerede ha et yrke: hva er du?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei! Det er veldig hyggelig om dere legger igjen et lite spor etter dere. Da blir jeg kjempeglad.

Kommentarer som ikke er fullt så hyggelige vil bli slettet og ikke gitt mer oppmerksomhet. Jeg ønsker heller ikke at dere bruker kommentarfeltet til å reklamere for egen blogg(Disse vil også bli slettet)

Legg igjen en kommentar, og jeg kommer innom dere på besøk :-)