mandag 25. juni 2012

Stillhet

Dagen i dag har vært rimelig kjedelig. Jeg er rastløs. Blir nok en gåtur i morgen, og en tur innom kirkegården. Jeg lever i stillhet, tar det med ro og koser meg dagen lang, men akkurat nå har jeg behov for stillhet, BARE stillhet. Funderer på om deppinga kommer av det grå været. Jeg er litt sliten, lei og utslitt. Gleder meg til en sommer med nye impulser og nye folk. Noe som opptar tida mi. Men akkurat nå trenger jeg stillhet. Alt er bråk. Tven bråker, folka i huset bråker, jeg bråker osv... Kjenner jeg gleder meg til en frisk morgendag med blanke ark og fargestifter. Jeg gleder meg til å få utslipp for overflødig energi. Jeg gleder meg til å tenke i fred. Jeg gleder meg til å kunne gå, og gå, og GÅ. Jeg trenger naturens stillhet!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei! Det er veldig hyggelig om dere legger igjen et lite spor etter dere. Da blir jeg kjempeglad.

Kommentarer som ikke er fullt så hyggelige vil bli slettet og ikke gitt mer oppmerksomhet. Jeg ønsker heller ikke at dere bruker kommentarfeltet til å reklamere for egen blogg(Disse vil også bli slettet)

Legg igjen en kommentar, og jeg kommer innom dere på besøk :-)